Principalele rezultate asteptate/finale in urma implementarii proiectului sunt:
– 1 Campanie de informare si constientizare formata din:
a. Organizarea a 30 evenimente de informare si constientizare a persoanelor interesate – la care vor participa 450 persoane
b. Derularea unei campanii online de informare si contientizare prin publicarea de bannere oline pe minim 2 website-uri cu impact semnificativ si realizarea de conturi pe principalele retele de socializare si publicare de continut pe acestea
– 378 persoane inscrise in cadrul activitatilor proiectului,
– 266 persoane din grupul tinta inscrise la cursurile de calificare organizate in cadrul proiectului,
– 56 persoane din grupul tinta inscrise la cursurile de initiere/specializare/perfectionare,
– 193 persoane din grupul tinta participante la cursurile de calificare/initiere/specializare/perfectionare vor obtine certificatul de calificate sau de absolvire,
– 378 persoane din grupul tinta mediate pe muncii,
– minimum 165 persoane care primesc o oferta de munca, de participare la un program de educatie continua, ucenicie sau stagiu, la incetarea calitatii de participant,
– minimum 165 persoane care, in termen de sase luni de la incetarea calitatii de participant, obtin un loc de munca,
– minimum 105 persoane, participanti someri de lunga durata, care participa la interventia ILMT pana la finalizarea sa,
– 56 persoane inscrise in grupul tinta vor fi instruite teoretic si practic de catre formatori, in domeniul antreprenoriatului cu privire la selectarea ideii de afacere, selectarea formei de infiintare a intreprinderii sociale, elaborarea planului de afaceri, realizarea si stabilirea strategiei de afaceri,
– 44 persoane (60%) certificate in cadrul programului de formare antreprenoriala,
– minimum 9 planuri de afaceri selectate pentru finantare,
– minimum 9 planuri de afaceri pentru infiintarea intreprinderilor si demararea activitatii,
– minimum 9 intreprinderi infiintate si cu activitate demarata,
– 1 strategie privind directivele unui antreprenor de succes elaborata,
– 1 barometru de afaceri elaborat,
– 1 metodologie de dezvoltare a micro sisteme de sustinere a intreprinderilor elaborata.